25 aylığız ve şu bir kaç gündür aşırı aşırı inat uyumak istememe ve sabır zorlamada üst sınırda siz napıyorsunuz gerçekten yoruldum bağırıyorum kızıyorum herşeye mi inatlaşılır arkadaş salatalık getir diyor getiriyorum yemem diye ağlıyor götürüyorum neden götürdün diye bağırıyor ortada birşey yok çığlık çığlığa ağlıyor çok yoruldum acaba bi psikiyatriste mi gitsem ilaç kullanan var mı zaten sinirli bir yapım var ama bu kız beni çileden çıkardı eşimle bile ilgilenmek içimden gelmiyor hayattan soğudum çocuksuz günlerde daha mutluyduk sanki 😭