2 gün önce ilişki yaşandı prezervatif ile korunduk fakat boşalma sonrası prezervatifsiz devam ettik normalde doğum kontrol hapı+prezervatif kullanıyorduk ama 4 gündür doğum kontrol hapı içmedim 3,5 aylık bebeğim var gündüzleri 2 saatte bir geceleri 2 kez emziriyorum hamile kalmayı kesinlikle istemiyorum eczaneden ella aldım etkisi 72 saatte kadar sürüyormuş sizce kullanmam gerekir mi 1 hafta bebeğime mama vermem gerekicek yoksa hamile kalma ihtimalim düşük mü bu şekilde hamile kalan var mı