gygo Kızlar 24 günlük bebeğim var 40 dakika bzen 1 saati buluyor emzirmem çok sıkılıyorum böyle uzun muydu hep daha da uzayacak mı bu süre
alpaslanmom_ gygo 20 dakikadan sonrası boş demişti doktorum 15 dakika bir memeni 15 dakika diğer memeni ver yeterli daha fazla çektiğinde gazlanır
aysebb gygo Benim kızımda 30-40 dk emerdi hep bende çok sıkılırdım çekincede ağlardı. İlk 3 ay uzun emdi
momofbabyboy 3,5 aylık 7-10 dk sürüyor emmesi bana yetersiz gibi gelmişti ama kilo alımı iyi doktor da normal dedi sadece ilk doğduğunda 20 dk emiyordu gittikçe kısaldı
edafra00 gygo 15-20 dakikadan sonra kızım emzik gibi kullanıyor göğsümü (emzik almıyor bu durumdan çok üzgünüm ) o yüzden iki göğüste de 15-20 dakika makul ,3 aylığız bizde
edafra00 gygo ilk zamanlarda daha uzun kalıyordu yarım saat kadar şu an hem direniyor bazen memeye karşı hem de daha kısa duruyor