alparslancimm geçen haftalarda doğum günü vardı akrabalarımız mutfakta ikramlık hazırlarken telaş içinde kapağını yarım kapatmışlar normalde dolapta kilidimiz var ama bi anlık dalgınlıgıma denk gelmiş annelik yani yoruluyoruz her an peşindeyim her zaman arkasındayım ama oldu malesef şükür canına sağlığına gelmedi oğlum da çok hiperaktif bebek ve tek başıma bakıyorum DESTEKSİZ insanlık hali bence