alparslanmomms Kızlar bebeğim çekyata çıkıyor ayağının altında yastıkla . Bu normal bi gelişim mi ayına göre . Bana biraz erken gibi geldi . Tecrübeli anneler cevaplayabilir misiniz ?
cakebabe alparslanmomms 9 aylıkken yürüyen bebişler var anormal olan bir şey yok her bebeğin gelişimi farklı
alparslanmomms gizememre tabiki öyle . Bir sorun yok zaten ama merak ediyorum . Çevremde birkaç bebek var daha iştahlılar benimki iştahsız yemeyi asla sevmiyo . Ama çok hareketli . Böyle olunca normal mi bu aylarda diye merak ettim