Deletedmom897 16 aylıktı benim oğlum da yürüdüğünde, çok temkinli davranıyordu düşmekten korkuyordu ve gerçekten yürüdüğünde çok şükür çok az düşüp bir yerini acıttı. Sizinki gibi yürüme çalışmaları yapmayi pek sevmezdi. Hazır hissettiğinde ve denemeye karar verdiğinde yürüyecek inşallah 🥰
Büyük oğlum da 15 aylıkken, daha hiç ayakta desteksiz durmamışken yürümeye başlamıştı ve hatta koşmaya. Çok düşüyordu, kafasından morluk eksik olmazdı 💔
Her çocuğun deneyimi farklı, siz baskı yapmayın yürü diye inatlaşabilir ama tatlı tatlı hatirlatabilirsiniz yürümeyi 🩷