buseatabay Gebeliği önlemek için 3 aylık iğne yaptıran var mı? Nasıl oluyor bilgi verir misiniz? Spiral taktırmak istemiyorum
Hiilyuss buseatabay ben yaotıracaktım doktor önerisiyle. Aile hekimim duyunc sakın yaptırma cok yüksek miktarda hormon yüklüyorlar sana dediği için vazgeçmistim
Zeynepcevik buseatabay 2,5 yıldır kullanıyorum ben evet adet kesiyor tamamen Doktor kontrolüne de gittim yumurtalıklarımda vs sorun yokmuş ama
buseatabay rozeriin ayyy iyi ki buraya sormuşum, hiç mi adet olunmuyor spiral taktırmak istemedim bende böyle yaptırsam diye düşünmüştüm vazgeçtim ://
rozeriin buseatabay beni tamamen kesti eltimde 4 aydır kesintisiz adet görüyor ben hiç bulaşmamanızı öneririm ayrıca doktorum 2 seneden fazla kullanılmamalı demişti kemik erimesine kadar yan etkisi varmış