elifnevos Hanımlar bebeğim 10 aylık 2 gündür ishal. Bugün yeşil mukuslu cıvık sulu bir kaka yapmıştı. Kına yeşili gibi. Daha hiç dişi çıkmadı Annem diş çıkartıyor ondandır dedi ama bilemedim. Çok gazı da var gibi sanki. Neden olabilir?
denizalismom elifnevos mama ve yeşil bişey yediyse olabilir . Her ishal diş değildir ama. Muz , haşlanmış patates verin geçmezse doktora gidin 🌸geçmiş olsun
elifnevos denizalismom mama kullanmıyor anne sütü alıyor. Yeşil bir şey yemedi, 2 gündür doğru düzgün bir şey yemiyor zaten iştahsızlığı var. Gün içerisinde devam ederse hastaneye götürmeyi düşünüyorum. Üşütünce de böyle olur mu? Malum havalar bir soğuk bir sıcak. Teşekkür ediyorum🌸
elifnevos denizalismom hayır takip ediyorum ama ateşi yok çok şükür beraberinde kusma da yok. Sadece şiddetli ishal ve iştahsızlık
denizalismom elifnevos diş de olabilir ama salgın da vardı devam ederse götürün. Dikkat edin pişik olmasın biz ishal olduğumuzda çok kötü pişik olmuştu 🌸
elifnevos denizalismom hadisten kızarıklık var o yüzden ıslak mendil kullanmıyorum popoaunu yıkıyorum kurutuyorum, doğal zeytinyağı kantaron sürüyorum rahatlatıyor. Bakalım inşallah en kısa sürede atlatır kızım Çok teşekkür ediyorum☺️
elifnevos mamacitaa_ evet bugün sabahtan prebiyotik damlası vardı vermeye başladım. 10 aylık kaç damla vermem gerekiyor?
elifnevos mamacitaa_ Nbl probiotic drop Hala daha devam ediyor ishali damla zaten yarısındaydı bitti ama pek bir işe yaramadı gibi. Yarın hastaneye götüreceğim . 5 gündür geçmedi nedense