Ben gece süt sağmıştım sabaha karşı içiririm düşüncesi ile odaya bırakmıştım haliyle 3 saati geçti ve bozulmuştur diye içirmedim annem lavaboya dökme 3 harflilere tutulursun dedi korktum gerçekten böyle mi ya da bu sütü ne yapacağım ben az da değil 90 ml süt var