Kızım 2 yaşında emziği bırakalı 5 gün oldu gündüzleri aramıyor ama geceleri çok kötü uyumuyor daha doğrusu uyuyor ama uykuda bağırıyor sinirleniyor vuruyor dizime aldığımda aniden susuyor bi destek mi istiyor ne yapmam gerekiyor çok zor geçiyor bu süreç ama kararlıyım vermeyecem emziğin etkileri mi bunlar yoksa başka bişeyi mi var diye endişelendim ne yapmalıyım sizce