Kızlar 10 gün önce eşim hastalandı boğaz ağrısı öksürük tıkantıklık hafif ateş. 1 haftadırda 5 aylık oğlumda aynı belirtiler vardı. 2 gün önce acile götürdüm alt solunum yolu enfeksiyonu diye geçmiş e nabıza. Ciğerlerde mini mini sıkıntı çıktı oksijen ventolin falan verdiler sonra geldik evde ventoline ve antibiyotiğe devam ediyoruz.
Tam eşim ve oğlum iyileşirken bende belirtiler başladı bu seferde. Ateş öksürük tıkanıklık…
Tekrar onlara bulaştırırmıyım? Kendimi geçtim tekrar onların artmasın diye panik oldum 😪🥲