17 aylık oglum hala yürümüyor :) canı da istemiyor, her yere emekleyerek gidiyor. Ayakları üzerinde basıyor, biyerlerden tutunarak ayakta duruyor, isterse sıralayabılıyor.Ama cok canı istemedigi icin gun ıcınde cok sıralamıyor, yurutmek ıcın ellerınden tuttugumuzda hemen poposunun uzerıne oturuyor.Boyle olan annelerim yurutmek icin bir aktivite yaptırdınız mı kendisi mı yurudu?