Kızlar kızım 4 yaşında dün gece koltuktan omuz üstü düştü kızardı ama geçti şişme yok ama üstüne yatamıyor çok fazla haraket ettiremiyor ağrısı fazla yok herhalde öyle çok ağlamıyor ama üstüne dediğim gibi yatamıyor bi sorun olabilr mi başına gelen var mi :(((