gulcineray 7 ay 10 gunluk olduk. Uykuya gecmede zorlanıyoruz. Disarda guzel uyuyor eve geldiginde 10 dkda br uyanıyor. Sallaya sallaya perisan oldum. Atak haftasinda miyiz nedir bu anneleeer :)