Arkadaşlar kızım 15 aylık hala emiyor ama ben hiç adet olmadim en son 10 haziranda test yapmıştım negatifti. Cerazette hap kullaniyorum düzenli olarak. Piskolojik olarak mı ne tam karnımın altında sanki bı hareketlenme gibi oluyor bayadir var ama bu durum. Birde aşağıya falan eğilince bazen tam karnımın altında bı toplanma gibi oluyo ayağa kalkınca 2-3 saniye içinde geçiyor bu toplanma afedersiniz genelde gaz olduğunda yada tuvalet ihtiyacı olduğunda oluyor. Doktora bile gitmeye korkar oldum. Siz ne zaman adet oldunuz ?