Deletedmom_128 benim oğlum da 2 aylıkken sünnet oldu o zaman doktor bize demişti ki kilo almaya meyilli olan bebeklerde kasık yağlandığı için pipisi gömülür sonrasında kilo verdikçe o kasık yağları eridikçe normal halini alır benim de sizin gibi içim rahat etmedi biraz böyle gömüklük başladı doktora tekrar yazdım o da yine aynı şeyi söyledi kilo aldığı için oluyor sünnetinde hata olsa tam pipi başıyla o kesilen yer arasındaki böyle bir parmaklık mesafe var ya orası sıkıntı olur dedi