umay845 ben 2 beşik aldım. Evim 2+1 bebek odası yapamadık, yatak odamız küçük olduğu için evlenirken dolap daha da daraltmasın diye diğer odaya koydurmuştuk. O yüzden 2 beşik tercih etmek zorunda kaldım. 1.beşiği e bebekten kendi markası olan küçük anne yanı olan modelden aldım. 0-6 ay arası kullanıma uygun deniliyor ancak ben 4 ay civarı anca kullanabildim, çünkü oğlum kollarını açarak yatıyordu sığmamaya başlamıştı. Tekerlekli olduğu için evin içinde her yere götürüyordum çok işime yaradı. Onu yatak odasına hiç sokmadım, genelde salonda durdu. 2.beşik ise kraftın yine anne yanı olabilen park beşiğiydi. 70×120 ölçüde. O sabit yatak odasında duruyordu. Uyurken hep ona yatırdım. Dönence oyuncağı da vardı. Baya ilgisini çekiyordu. Oğlum şuan 10 aylık, yatağı en alt kademeye indirip o şekilde kullanıyorum şuanlık bir tehlike yok. 2-3 ay daha idare edebiliriz sonrasını artık Allah bilir :) ben iki yataktan da çok memnun kaldım. Ayrı bir odam olmuş olsaydı montessori yatak tercih edecektim, park yatak yerine. Nasip artık