Kızlar bazen karnım çok ağrıyor şişkinlik oluyor gibi hissediyorum.decavid multivitamin magnezyum kan ilacı kullanıyorum .sizde de oluyor muydu böyle şikayetler ne yapmalıyım sizce? Arada karnım ağrıyor büyük tuvaletim var gibi oluyor yapamıyorum.tuvalete gidince bişey çıkmıyor yok gibi oluyor afedersnZ .