(hızlı emme, fazla hava yutma, mide doluluğu, ani sıcaklık değişimi) hıçkırık başlıyor. Büyüklerin deyimi ile de midesi genişliyor derler. 3-4 aydan sonra yavaş yavaş geçiyor merak etme. Su vermene gerek yok anne sütü yeterli.
Emzirmek en hızlı çözüm zaten.