Elifeslemada proteinli süt falan öneriyorlar doktorlar, onu deneyebilirsiniz. Benim yeğenimde 1 yaşında sütten kesildi, mama falan hiç istemedi. Beslenmesidd kötüydü, proteinli sütlerle biraz kilo aldı. Valla yemeyen çocuk yemiyor ama, 7 yaşına geldi hala fenalık geçirtiyor yemek yerken. Çok sıkmayın kendinizi, bir yerde düzeleceklerdir illa ki