bernaydiii Doğumdan bir hafta sonra göbeğimde çatlak olan yerlerden başladı ve sonra tüm bacağıma, kollarıma yayıldı. İnanılmaz kaşınıyordu. Cildiye doktoruna gittim ve gebelik ürtükeri olduğunu söyledi. Buzlu suya sirke koyup büyük parça bezlerle ıslatıp yaralarıma sarıyordum, küvette suya soda koyup bekliyordum bunlar kaşıntıma çok iyi geldi. Doktorum 3 hafta içinde en yüksek seviyeye ulaşıp sonra azalacağını söyledi. Malesef ilaçlar çok etki etmedi bende. Bir ayı buldu geçmesi. Şifa diliyorum.