Melekylmzz gygo 2 yaşında 6 numara molfix sarı paket bu aralar inşallah tuvalet eğitimine başlayacağız ama gözümde büyüyor :(
FDA Melekylmzz büyümesin eğer hazırsa çok kısa sürüyor. Benim de en stres olduğum konuydu ama korktuğum kadar zor olmadı, keşke daha önce bıraktırsaydım dedim.
ikibebedublekahve mamaisqueen ay benimkide 5300 gram molfix 2 numara kullanıyoruz ama küçük geliyor gibi 3 e geçmeyi düşünüyodum tam da, sizin hangi markada 3 numara
angelss mamaisqueen molfix mi sizinki bende su an 5bucuga yakın kıloda 3 numara ama bacaklardan sıkıyor beldende bol oluyor iyice kapatmam gerekiyor kafam karıştı boyuyla kı alakalı acaba hep böyle oluyor 2 numaradaykende böyleydi 3e geçmıstım sıkmasın dıye
nazliminannesi 10 kilo 6 numara Molfix 6 numara bezin üzerinde 15 kilo falan yaziyo ama bizde 5 numara bacağında kırmızı iz yapiyo sıkmış gibi
momas nazliminannesi 6 çok mu büyüknuaa oğlumda 11 kg ya yakın 5 kullanıyoruz ama bir beden büyükte kocaman oluyor
hulyacam nazliminannesi bizimki de öyle. 10 kg molfix 6 xl kullanıyorum. Aslında bu büyük geliyor. Ama 5 plus kullandığımda da bacaklarını sıkıyor. Arası yok. 6 numara yok.
Meteninanneesi ayazs_mom allah Allah büyük olmuyor mu bizde 9.5 kgyiz 5 bile çok sallandı çocukta 4+ kullanıyoruz molfix