Deletedmom_128 😂😂 Ya aslında en zor ilk iki üç aydı bence, ben hala öyle düşünüyorum. Emekleyip yürüyünce, peşinde sürekli hareket etmek fiziken biraz yorucu olsa da, mesela açlığını, susadığını filan bir şekilde anlatmaya başladı 1 yaşında, bana daha kolay geliyor. Küçük bebek iken sürekli aç mı, tok muz bir yeri acıyor mu endişesi çok yıpratmıştı beni, peşinden dolanmaya razıyım yani 😂