cikolatacanavari sabah babası bırakıyor kreşe ben evde olduğum için evden çıkmak istemiyor genelde seninle kalıcam vs diyordu güzelce konuşuyorduk evden ağlayarak çıksada babası okula gidince hiç ağlamıyor koşarak giriyor içeri diyordu okula girer girmez de öğretmeni resim atardı aklım kalmasın diye daha sonra okul psikoloğu ile görüştüm evden çıkarken ağladığını benimde zorlandığımı göndermek istemediğimi söyledim, sizin evde olduğunuzu bildiği için ağlıyor ona sizinde evde olmayacağınızı okula işe vs gideceğinizi söyleyin dedi aynen bu şekilde yaptım sabah uyanınca hadi giyinelim anne okula gidiyor sende okula baba işe diyorum gayet mutlu giyinip çıkıyor, ara ara ağlamalar oluyor ikna olmazsa çok ağlarsa göndermiyorum arabadan indirip geri eve getirdiğimiz çok oldu.