tgbrk tabi ki olabilir ama doyduğundan eminseniz sorun yoktur bizim beslenmesi iyi anne sütü + ek gıda alıyor mama içmiyor kilo alımı güzel ilerliyor doktor ⅚ bez değiştiyorsan ve işemesinde bir sıkıntı yoksa herşey normal dedi siz yine de doktora danışın tabi aylık kilo alımında belli olur