Kızlar post açmıştım ama cidden panik oluyorum düşününce pazartesi ilk kez bensiz okula gidicek servis ile oğlum çok içinekapanık çok sessiz çok endişe ediyorum başına birşey gelecek diye çok korkuyorum servis ablası ile konuştum bu durumu ben yardımcı olurum ilk gün dedi ama yinede okul kalabalık olcak aklıma bin türlü şey geliyor öğretmen çok ilgilenmiyor servis konusu ile. Biraz içimi rahatlatın nolur kafayı yicem yoksa düşünmekten