Kızlar 26 aylık oğluma bu zamana kadar bütün aşılarını yaptırdık özel aşılar dahil. Fakat 2 yaş rutin kontrol ve aşısına gittiğimiz zaman Doktorumuz yeni bir aşı çıktı bunu 2,5 yaşla 3 yaş arası yaptırabilirsiniz isterseniz bu özel aşı dedi. Fakat ben o sıra adını vs neye karşı olduğunu sormayı akıl edemedim oğlum ağlıyordu, aklım ondaydı. Yaptıran yada adını bilen var mı o aşının? Araştırmak istiyorum biraz çünkü.