oruc Oğlum 2 yaşında Tuvalet eğitimine başladık bugün gece bezlemeli miyim yoksa bezlememeliyim zaten çok sık uyanan bi çocuk tecrübelerinizi aktarırsanız sevinirim 🥰🫶
queen_bee Merhaba ben alışma sürecinde, uyuduktan sonra bezliyordum. Tam anlamıyla öğrendikten sonra bezlemedim artık
Tuqbaaa Walla ben bezlemiyorum gece bi kere kaldırıyorum onlarda sabahı buluyor sabahta kendi uyanır uyanmaz kendi koşup gidiyor