Oğlum 28 aylık ve hem gündüz hem de gece fark etmiyor uykuya geçişi en az 1,5 saat sürüyor yani günde 3 saatim sadece uyutmaya çalışmakla geçiyor. Artık çok yoruldum yıprandım. Gündüz uyutmayım gece hızlı uyusun desem o da olmuyo ikindi vaktinde uyku bastırıyo ve çok fazla ağlama krizi yaşıyor. Gün içinde enerjisini atması için gereken şeyleri de yapıyoruz oyun park vs, yoğurt ayran tüketiyor uykusu gelse dahi yatağa geldiğinde çok çok zor uykuya geçiyo. Bunu yaşayan var mı gerçekten napıcam bilmiyorum geçecek bu da elbet bi süreç diye kendimi teselli ediyorum ama ne olacak da düzelecek bilmiyorum.