Ben hamile iken şeker çıktı, 4 gün hastanede yattım o zaman bir kadın geldi gece acil vaka olarak 40 yaşında imiş, 25 yaşında tüplerini bağlatmış biri 17, diğeri 15 iki çocuğu varmış. Elimizi eteğimizi çekmiştik bu konulardan, çocuk mevzusunu kapatalı 15 sene olmuştu diyordu. O gece çok rahatsızlanmış acile gelmiş, ultrasondan bakmışlar ki kadın hamile 🙄 hayatımızın şokunu yaşadık eşimle demişti. Akrabaları arıyordu acil giriş yaptığı İçin neyin var diye, kadın utanıyorum açmak istemiyorum telefonları diyordu. Ama dış gebelikmiş, operasyon geçirdi. Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim demişti. Çocuk olmadığı İçin sevindi ama hamile kaldığı İçin çok üzgündü