Arkadaşlar iyi akşamlar 25 günlük bebeğimin neredeyse doğduğundan beri piği var ve asla geçiremedim kantoran yağı kullandım bephantol kullandım banamısın demedi doktor kontrolünde doktor baktı hamazinc krem verdi neredeyse bir haftaya yakında onu kullanıyorum ama o da fayda etmiyor ne yapmam lazım başına gelen var mı acaba alerji mi diye düşünüyorum tekrar bir doktora gideceğim