Kızım 1.sınıfa başladı.özel eğitim rehabilitasyonda 4 yıldır çalışıyordum 2.5 yaşındaydı kreşe başladığı günlerde..Bu arada bakacak kimse yoktu iyi olmadığım için işe başlamıştım..şimdi iş yerine yakın bir okula yazdırdık yemekte var etütte oh dedik rahat edeceğiz fakat öğrendik ki yemek iyi değil.ben yemek hazırlayıp koysam içim anca rahat edecekti . okul etütü iyi değil dendi(ki 14.30dan 17.30) a kadar okulda durmasına gönlüm razı değildi..kreş ekibi etüt açtı ama 14bin aldığım maaş 29 😭 derkennnnn ben de bugün istifa verdim eşim de sonuna kadar destekledi resmen bırakmam için takla attı 😂 fakat iş yerim ısrarla düşün diye kabul etmedi..
Kızıma karşı vicdanım rahatsız.her gün insanların ciddi manada ilgisiz,sevgisiz bıraktığı çocuklara sevgi verip evde kendi çocuğuma sabrımın kalmaması düşünce olarak beni çok yordu..kızımın 3 saat boşlukta soğukta sağda solda aç gezdiğini düşündükçe ne yer ne içer bıkmaz mı diye muhasebe yaptıkça karar verdim.ortamım çok güzeldi ama bu şekilde kendimi daha işe yarar hissedeceğim gibi geliyor..Bu arada eşimin düzenli işi var sigortam ödenecek kira gelirim de olacak ama yine de ben 2.5 yılda çıldırarak işe koşmuştum bu kez vicdanıma yenik düşüyorum..2diplomam ve 10 yıllık bir tecrübem var bir kaç sene ara versem yine iş bulacağım umudunu taşıyorum 😭
Yaşım da 34 belki bir 2.çocuk belkiiiiii (yürek yedi) 🫢🤣
Dertleşmek istedim😭