Nişanlıyken gecemi gündüzüme katıp çalışıp SMMM staj başlatma sınavını kazandım. 3 yıllık stajın 1,5 yılını tamamladıktan sonra bile isteye hamile kaldım ve doğum yaptım. Şu an ücretsiz izindeyim akabinde stajımı dondurmayı düşünüyorum. ( kolay bir sınav değil bu arada )