gizemmeh4 size neden böyle kuruntu yapıyorsunuz diye çıkışanlar olmuş ama annelik delilik hali sizi çok iyi anlıyorum. Hatta bu pimpirikligim yüzünden eşimle de birbirimizi yiyoruz. Sizinle ayni tedirginliği ben de yaşamıştım yenidogan döneminde burnu da minicikti acaba down sendromu olabilir mi diye kendi kendimi yemiştim. Simdi 21 aylik oldu şimdi de başka başka konularda kendimi yiyorum yani bu endişeler hiç bitmiyor. Ama sadece göz cekikligi ile down sendromu olmaz içinizi rahat tutun 🌸 diğer kişilere de sesleniyorum lütfen taze annelere çemkirmeyin inanın ellerinde değil bu kuruntu hali