Erkal bence biraz yaş aldıkça geçer diye düşünüyorum hani daha oyun kurmayı çok beceremedıklerı ıcın sadece tek buysa sorun genelde gecıcı oluyor ama davranışlarında kafanızı karıştıran farklı şeyler varsa bı doktora danışın ama bence normal benım cocugumda çok yapardı şimdidide yapıyor ama eskısı kadar yogun degıl gel artık yeter falan derdım