Canım bizde yeni geldik ışıklar okulunda eşim biz mecburen Gürsu da tuttuk çok uzak benim evim şu an okula metroya binip giderim diyorum zaten şu an intibak suresindeler evde yok çocuklarla tekiz 😥😥teyzemin kızı ışıklar okulunun orada oturuyor,o çevre de bakacaksın ama kiralar yüksek o tarafta diye biliyorum