Lilysa 4,5 ve 1,5 yaşında 2 kızım var. İlk kızıma 8 aylıkken falan kitap okumaya başladım. Şimdi kitap okutmadan asla yatmaz, eğer okumayı unutursak yataktan kalkar okutup yatar o kadar sevıyor. İlk başlarda sizin çocuğunu gibi izin vermiyordu. Bende zaten metin olarak değil resimleri anlatıp, değişik sesler çıkararak falan dikkatini toplamaya çalıştım öle alıştı. Mesela 1,5 yaşındaki kızım şuan ablasından alıştı kitap saati diyince koşup kitaplıktan bi kitap alıp gelir ama asla okutmaz aynı sizin çocuğunuz gibi çeviriyor atıyor falan. Alışma süreci normal elinizden geldiğince resimlere ve seslere odaklamaya çalışın alışır bi süre sonra.