Bebeğim 4 aylık olacak ilk ay meme mama gittik bir ara biberon verdim alıyordu sonra sürüm artınca biberonu bıraktım. Sütüm azalımca tekrar biberona başlamak istedim ama hem meme reddi hem biberon reddi var meme sadece uyurken alıyor biberon asla almıyor sütüm yetmiyor kafayı yiycem artık önerisi olan var mı ne yapabilirim kaşık denedim onu da pek almak istemedi