Herkese merhabalar,
Tuvalet eğitiminde 3.haftadayız. Oğlum yeni 3 yaşına girdi. Çişte hiçbir sorun yok yalnız kakayı yapmak istemiyor ne beze ne de klozete ne de lazımlığa hiçbirşekilde kaka yapmak istemiyor bu da bizi kabız döngüsüne soktu. Bezi taksak da yapmıyor maalesef. Kaka yaptı mı hareket etmeden bekliyor ağlıyor hemen yıka diyor tiksindi sanırım. Bütün önerileri yapıyoruz yüreklendirme oyunlaştırma her şey. Farklı bir önerisi olan var mı? Ya da aynı şeyi yaşayan var mı, nasıl geçti? İshal yapacak şeyler de yapıyoruz ama yine de mümkün olduğunda tutuyor en sonunda şortuna yapıyor. Tuvalet eğitimi herşeyden zormuş :((( Allah yardımcımız olsun