pinaraslan_ Hanımlar bebeğim 25. Ayında şu an ve öğle uykusuna yatarken,gece uykusuna yatarken günde toplam 2kez emiyor. Sizce bunu nasıl sonlandırabiliriz? Tavsiyelerinizi bekliyorum
allahkahretmesin2 pinaraslan_ benim oğlum da sadece uykuya geçerken emiyordu direkt kestim kucağımda emzirerek uyutuyordum normalde sonradan meme vermemeye başladım direkt emziği verdim hiç zorlanmadık
allahkahretmesin2 pinaraslan_ bir şeyler sürerek bıraktırmayı doğru bulmuyorum doktorlar da çok önermiyor zaten
pinaraslan_ allahkahretmesin2 emzik mi verdiniz 2 yaşı geçti bu yaştan sonra emzik vermek doğru olmaz diye düşünüyorum
allahkahretmesin2 pinaraslan_ emzik kullanıyordu zaten ama siz de emzik yerine farklı şeyler deneyebilirsiniz yine aynı şekilde uyutmaya devam edin ama meme vermeyin uyku arkadaşı vs ile halledilebilir