Merhaba oğlum 6 aylık olacak 4 gün sonra. Doğduğundan beri zor uyuyam bir bebek ama hep rutin takip etmemize rağmen( doğdu doğalı her gece banyo, masaj, aynı beyaz gürültü,loş ışık) hala daha özellikle gece uykusuna 1saatten önce gidemiyor. Artık geceleri onu uykuya geçirmekten eriniyorum çünkü 20.00 da rutine başlıyoruz 21.10da falan anca tam dalmış oluyor. Pilates topu desteğiyle uykuya geçirip yatağa uzanıyoruz, orada bi o yana dönüyor bi bu yana dönüyor sonra ağlıyor tekrar alıp pışpışlıyorum bu böyle 1 saat sürüyor.
Nerede yanlış yapıyorum? Zaten de 1,5 saatte bir, 2 saatte bir şanslıysam 2 sa 45 dk da bir uyanır😂