1 yaşına çok az kaldı doğum günü için neler düşünüyorsunuz☺️ Ben pastasını yaptırıp geri kalan her şeyiyle kendim yapıcam. Süsler, balonlar güzel bi fon oluşturup kurabiye börek cupcake çikolatalı toplar yapıcam.🥰 Bir de anı kalması için 1 yaş çekimi yapıcaz. Siz neler düşünüyorsunuz fikir olur birbirimize🥰