Gamzelikiz_34 KeremikoMoM_ yorum olarak değil de psikoloji testi olarak canım benim ya şu anki psikoloji durumun
defneduruu Gamzelikiz_34 eşlerin arasında sorun var gibi amcaya da üzüldüm ama daha çok yıpranıcak olan çocuğa üzüldüm (3)