Kızlar sabah 9 10 gibi kahvaltı yapıyorum uyanır uyanmaz 1 bardak ananaslı bromelin ve ardından 1 bardak limonlu chiali su iciyorum. Peynir zeytin yumurta salatalık domates, 2 ceviz yanında yeşil çay içiyorum hiç ekmek tüketmiyorum.
Öğlen kakaolu tarçınlı Türk kahvesi içiyorum
Akşam küçük porsiyonlarda yemekler yiyorum çoğunlukla köfte tavuk, et oluyor bolca salata ve hiç ekmek yemiyorum
18:00-18:30 dan sonra hiç bisey yemiyorum sadece şekersiz kahve,yeşil çay, ayran, kefir vs içiyorum
Akşam yemekten sonra net 1 saat yürüyüş yapıyorum
Sizce neyi eksik yada yanlış yapıyorum hiç kilo vermemisim ama siskinligim gitti sizce neler yapmalıyım