Dertliana İlk 1 dakikada belirdi sanki sonrada ben mi görmek istediğim şeyi görüyorum dedim acaba Göreniniz var mı ikinci çizgiyi 🥴
coldplayy Dertliana Acile gidip kan testi yaptırırsanız muhtemelen en geç sabaha doğru kesin sonuca ulaşırsınız.
Dertliana ezgi1212 uakbn0_0 mamacitaa_ ruyacarboga coldplayy allahkahretmesin2 birmommy beybitolat ikikereanne_ ikibaloglanannesi mellisaa pinko_ denizalismom aysenuranne_ Nilayca bet1626 buseg16 Dün kan verdim kızlar beta 67.9 😍
Dertliana uakbn0_0 Ya ben de çıplak gözle hemen gördüm emin olamayınca fotoğraf çekeyim dedim onda da gördüm şimdi arkadaş yok deyince emin olamadım
Dertliana ruyacarboga Bazen bazı şeyleri söylemeden önce “benden önce düşünmüştür” herhalde demek lazım :) Akşam üzeri yaptım, tekrar sabah aç karnına yaparım diye düşündüm akabinde. Yani lütfen zor değil burada var veya yok yazmak zorlamak ile ne ilgisi var.
Dertliana coldplayy Aciller artık beta bakmıyor maalesef, geçen ay kadın doğumun aciline gittim “gebelerde acil durum olmadıkça doktorun bakacağını sanmıyorum” diye dönüş aldım bırakın öteki hastaneleri.
ruyacarboga Dertliana zorlamak derken bu kadar uğraşmak yerine test alın ölçün anlamında söylemek istedim hepimiz merak ediyoruz neticede
Dertliana allahkahretmesin2 Reglime 3-4 gün var hâlâ bu yüzden kan vermek istemedim şimdilik gecikirse sağlık ocağından gidip vermeyi düşünüyorum
allahkahretmesin2 Dertliana aa o zaman bu testlerden değil de erken gebelik testi daha uygun sizin için reglden birkaç gün öncesinde belli ediyor
Dertliana allahkahretmesin2 Ah ah geçen hafta online daha uygun diye sipariş verdim 3lü bir geldi normal kaset test erken gebelik testi değil, 3-5 gün için eczaneyede 3 katı ödeyip almak istemedim
Dertliana ruyacarboga Ben yanlış anladım o zaman kusura bakmayın 🌸 Forumda hazırda yerli/yersiz linç etmek isteyen bir kesim var ya öyle geldi bana ☺️
Dertliana birmommy Reglime 3-4 gün var bekleyeyim öyleyse pazartesi gidip veririm artık Yarın sabah ilk idrar ile tekrar test yapacağım ama ☺️
ruyacarboga Dertliana yok hayır bende aynı durumu yaşadım bizzat kusura bakmayın yanlış anlaşıldıysam🙏🏻
allahkahretmesin2 Dertliana ay evet eczanede gerçekten çok pahalı normal kaset test bile pahalı ben de her ihtimale karşı 10 lu paket olarak alıyorum internetten evde bekliyor lafam karıştıkça yapıyorum 🥲 Allah kalbinize göre versin 🫶🏻
Dertliana allahkahretmesin2 Kaset test bizim aşağı markette satılıyor oradan bol bol alıyorum 😂 Planlı gebelik olunca günler geçmiyor gerçektende hamileliğin bu kısmını sevmiyorum normalde de sabırsız bir insanım bu durumda hiç sabredemiyorum günde 3 öğün falan test yapasım geliyor ☺️ Çok teşekkür ederim 💐