deryadeniz06 Kızlar yaklasık 25 gün oldu sezeryan doğumum oldu. Kanamalar gittikce azaliyor sandim ama bir iki gun az lekeli geliyorsa 3. Gün birden ped dolacak sekilde kanamam oluyor. Gittikce azalmasi gerekmiyor mu
aylisinannesi Sonlara dogru azalıyor evet ama düzenlide gelmiyor yani vir gün cok bir gün az olması normal. 40-45 gün sürüyor. Endişe etmeyin