Bezi bırakalı yaklaşık 2,3 ay oldu aynı dönemlerde raporlu mama da kullanıyorduk onu da bıraktık ozaman dan beri kakasını 2,3 günde bir yapmaya başlamıştı bezi yeni bıraktı normaldir dedim ama bu kadar uzun sürer mi şimdi de 3,4 güne çıktı yaparken zorlanma ağrı hiç bisey yok rahat yapıyor ama 3,4 gün de bir de bi çocuk için çok az değil mi doktora randevu aldım ama aklımı kurcalıyor tecrübeli anneler yardımcı olursa sevinirim 🙏