adamommyy Yok ama bence cidden büyüdükçe kolaylaşıyo. Bebeğim 1 yaşına girecek. İlk zamanlar kabus gibiydi, yeni bir hayata alış, yemek bile yiyemiyordum bazen, gazı oluyodu, yatırınca uyumuyodu. Şimdi elhamdülillah yatırınca uyuyo, kendi kendine oynuyo, yürüteçle gezerken her işi yapabiliyorum.