Oykmmkrkn bu hafta test yaptırdık.154 çıktı ve bence iyi bir rakam doktorumuzda aynı fikirde. İlaç kullanmıyoruz. Üzerine giderek açtık alerjisini hep 300lere çıkmadığı sürece endişelenmiyorum ama kızımın bünyesi için konuşuyorum. Sizde çocuğunuzun tepkilerini düşünebilirsiniz. Egzama,bağırsak tepkileri, burun akıntıları nasıl, nefes almada güçlük çekiyor mu bünyesi kaldırıyorsa endişelenmeyin. Geçmiş olsun