Prensesim-0109 Doğum yapalı 1 ay olmak üzere.. Bikaç gündür sağ tarafımda hafif ağrı var bi anda canımı yakıyor dıştan bişe yok ama içini bilemiyorum ve endişeliyim bide akıntım sarı gibi olmuş arkadaşlar randevu bulamadım yaşayan var mı nasıl anlaşılır
minikfasulyemm Prensesim-0109 doktorumun baana dediği kadarıyla dikişler öyle kolay kolay açılmaz ilk ameliyat olduğum zamanlarda güldüğümde dikişim patladı sanmıştım doktoruma sordum senin sandıiın kadar kolay değil dedi ki 1 ay olmuş sizin dikişlerde sanmıyorum ben açılacağını akıntınız vajinal yoldansa enfeksiyon mantar olabilir
mterl2 Prensesim-0109 benimde sağ tarafımda ağrı olmuştu doktorum fıtık olmaya yatkın olduğu için kapatırken en son orayı sert diktiğini söylemişti akıntı için bir şey diyemiyorum
Dedektifgadget Prensesim-0109 iç dikişte açılma olmaz ama yinede baktırın tabiki ciddi ağrılar olur sorun olsa
berosu Prensesim-0109 aynı şeyi bende yaşıyorum ¾ gündür sarı kokulu akıntım var. Dikiş hattı boyunca da ödemlerim var semsert. Açılmasından değil de enfeksiyondan şüpheleniyorum bende 2 ay olmak üzere benim de. 🥹
Prensesim-0109 minikfasulyemm ağrım öyle çok değildi bikaç gündür ağrıyo sürekli ayaktayım neredeyse gece de uykumu tam uyuyamıyorum bebkten dolayı
Prensesim-0109 minikfasulyemm akıntımda sarı dedim acaba 40 güne yaklaşıyor diye mi oldu böyle doktora randevuda bulamıyorum iç dikişlerimde inşallah bi sorun yoktur
Prensesim-0109 berosu serrt derken ucu top gibi sert ama diğer yerler normal sertlik var oda yapıştırma olduğu için
esiilaa Prensesim-0109 zaten normali o baştan adet kanı renginde ardından kahverengi ardından sarıya döner ve biter akıntı ara ara sızı ve ağrı normal uzun süre de sürebilir bu durum 1 sene ye üşütme vs de etkilenecek enfeksiyonunuz olursa ateşiniz çıkar merak etmeyin siz normal kontrol gününüzde gidersiniz yine ama belirtileriniz olması gerektiği gibi
esiilaa Prensesim-0109 yok merak etmeyin basit gibi görünse de bir ameliyat sonuçta dikiş yerinizi kontrol edin önemli olan orada akıntı kızarıklık kötü koku olmaması alt taraftan gelen akıntı zaten rahmin temizlenmesi için gelen olması gereken akıntı
Prensesim-0109 esiilaa çok teşekkür ederim biraz rahatladım ağrı yok gibiydi birden olmaya başlayınca korktum içeridekinide nasıl anlayacağım bilemedim
oguz13 Prensesim-0109 bendede aynısı oldu doktora sormadım annem rahim kendini topladıkça içeride dikişlerinde ağrı hissetmen normal demişti
begonvil00 İç dikiş öyle kolay açılmaz. Daha 40 günlüktüm sezaryen olduğumda aşırı kabız olmuştum afedersiniz ıkına ıkına bi hal oldum malum ıkınınca karın bölgesine basınç oluyor o şekilde benim dikişer açılmadıysa kimsenin açılmaz
TalentedMom Prensesim-0109 doktor ona ultrasonda bakıyor sıkıntımılup olmadığına doğumdan sonra 2 kere kontrole gittim doktorum hep baktı